Σε είδα στο facebook...έκανα λαικ

.
Εικόνα tadmin
Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή
Έχουν περάσει πλέον 15 χρόνια, που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνουν να γίνουν μέρος της ταυτότητας του ανθρώπου.
Ξεκίνησαν σα το μέγιστο αγαθό και την καλύτερη εξέλιξη που μπορούσε να έχει η επικοινωνία και η ενημέρωση, και ήδη έχουν καταλάβει τον τρόπο διαμόρφωσης χαρακτήρα και προσωπικότητας.
Είναι πολλά τα χρόνια που ήδη λειτουργούν και πολλά τα μέσα που χρησιμοποιούν, ώστε να κρατούν το ποιο βασικό μέρος του εγκεφάλου σε ένα νέου τύπου δεσμών
Να τον έχουν αιχμάλωτο και να δημιουργούν και να διαμορφώνουν το όχημα που μας οδηγεί στον νέο αιώνα.
Τα χρόνια είναι πολλά και για μια εξέλιξη που μας διαφεύγει, και περνά ύπουλα κάτω από το χαλί και όλο και πιο πολύ βρισκόμαστε καθημερινά μπροστά της.
Την βλέπουμε κάθε μέρα, την ακούμε και δε της δίνουμε την σημασία που πρέπει.
Πολλές φορές μας χτυπά, μας σοκάρει, και πάλι δε την δίνουμε σημασία, και πολλές φορές της βάζουμε και ένα απαγορευτικό λες και δεν υπάρχει.
Είναι όμως εκεί.
Ποια είναι αυτή η εξέλιξη που φαίνετε τρομακτική  Η ίδια η ζωή! Τόσο απλά.
15 χρόνια  περίπου είναι αρκετά ώστε δυο γεννεές να περάσουν σε αυτό το νέο web ψηφιοποιημένο περιβάλλον. Μικρά  παιδιά, και παιδιά που έχουν μεγαλώσει μέσα από σελίδες facebook  τα βλέπουμε καθημερινά στις συζητήσεις τους και τον τρόπο συμπεριφοράς που γαλουχεί το facebook το Instagram κλπ.
Δεν αντιλαμβανόμαστε δηλαδή ένα είδος παιδείας που υπάρχει δίπλα από την κλασική.
Είναι η παιδεία που έρχεται πίσω από χιούμορ, εξοικείωση και  ακολούθηση προτύπων, ή παραδειγμάτων προς αποφυγή μέσα από αυτά τα μέσα.
 
Η κλασική παιδεία αρκεί ώστε να αντιληφθεί ότι αυτό που έρχεται, πρέπει να έρχεται ως προϊόν  έρευνας και αναζήτησης? Πολλές φορές και φυσικής αναζήτησης? Δηλαδή με προβληματισμό, σκέψη ,δημιουργία, αμφιβολία κλπ?
Όχι η κλασική παιδεία δε το αντιλαμβάνεται και μάλιστα συμμετέχει στο νέο μέτρο που βλέπουμε σαν καταστολή. Την απαγόρευση δηλαδή σε μικρών παιδιών,δημοσίευση φωτογραφιών κλπ.
Θα έπρεπε ήδη να το έχει εντάξει και να το περιγράψει. Να οχυρώσει τα παιδιά που θα μπουν στο νέο περιβάλλον με γνώση και άποψη για αυτό που θα αντιμετωπίσουν.
Η τεχνολογική εξέλιξη πάνω σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άμεσης πρόσβασης στην πληροφορία και την γνώση πρέπει σιγά σιγά να αποτελούν ένα καλό κορμό στην βασική εκπαίδευση.Η  χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και η γνώση προγραμιστών,είναι ένας άπειρος και χαοτικός κόσμος μιας νέας διαλέκτου που για τους περισσότερους από εμάς, είναι ένα όχημα προς το νέο περιβάλλον.
Η νέα Βαβέλ που πορεία έχει προς το θεό και το τέλμα της μοναξιάς της γνώσης
Οι σκάλες με τους άπειρους εργάτες που κατασκευάζουν τον πύργο που θα φτάσει εκεί που δε έφτασε κανείς.
Εμείς ήδη τους βλέπουμε και τους ακούμε ,και αντιλαμβανόμαστε ότι δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα και απλά τους παρατηρούμε πως χτίζουν το οικοδόμημα χωρίς όρια.
Ζητάμε σαν αναλφάβητοι  να μας εξηγήσουν στην διάλεκτο που αντιλαμβανόμαστε εμείς …και ευτυχώς ακόμη μας εξηγούν

Tσομπανίδης Χρυσόστομος

 
Βαθμολογήστε το άρθρο: 
Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι

Μεγέθυνση Κειμένου

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%