Αθλητικά - 2 εβδομάδες 1ημέρα πιο πριν
ΔΗΜΟΠΡΑΤΕΙΤΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ-ΣΟΦΑΔΕΣ
Υποβλήθηκε στις Δευ, 29/07/2013 - 15:20.
Εκτυπώσιμη μορφή
Στην τελική ευθεία εισέρχεται από Περιφέρεια Θεσσαλίας η συνέχιση των εργασιών στην Εθνική Οδό Ν. Μοναστήρι-Σοφάδες προϋπολογισμού 10,8 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα το έργο μετά την έγκριση του περιφερειάρχη Θεσσαλίας και της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας δημοπρατείται στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτό έγινε γνωστό σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας παρουσία του αντιπεριφερειάρχη κ. Βασίλη Τσιάκου, της θεματικής αντιπεριφερειάρχη κ. Κόκκαλη-Κουβέλη Γεωργίας, και των περιφερειακών συμβούλων κ.κ Ευάγγελου Λέμα και Ορέστη Ψαχούλα.
«Πρόκειται για ακόμα ένα μεγάλο οδικό έργο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, που εισέρχεται στη φάση της υλοποίησης», δήλωσε ο κ. Κ. Αγοραστός και συνέχισε: «Ως αιρετή περιφερειακή αρχή θέσαμε εξ’ αρχής ως έναν από τους στόχους μας να παρέμβουμε αποφασιστικά στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της βελτίωσης της καθημερινότητας για όλους τους Θεσσαλούς καθώς και την διευκόλυνση της επικοινωνίας των ανθρώπινων κοινοτήτων. Το συγκεκριμένο έργο, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά το παρελθόν, καταφέραμε να το ξεμπλοκάρουμε ώστε να πάρει το δρόμο της υλοποίησης. Στόχος μας είναι η ολοκλήρωση του άξονα Σοφάδες – Νέο Μοναστήρι, που θα συνδέει με ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο τις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Παράλληλα με το έργο αυτό ενισχύουμε θέσεις εργασίας και στηρίζουμε την τοπική οικονομία και κοινωνία».
Αντικείμενο της παρούσας εργολαβίας αποτελεί η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της έκπτωτης εργολαβίας: «Κατασκευή της Ε.Ο. Ν. Μοναστήρι – Σοφάδες στο τμήμα από Χ.Θ. 9+274,59 (Γεφύρια) έως Χ.Θ. 17+811,35» και άλλων απαιτούμενων εργασιών για την απόδοση της οδού στην κυκλοφορία με ασφάλεια. Πρόκειται για τμήμα της Εθνικής Οδού Λαμίας – Καρδίτσας και οι εργασίες στοχεύουν στη βελτίωση των γεωμετρικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών της οδού και την εναρμόνισή τους με τις ισχύουσες προδιαγραφές. Οι εργασίες θα κατασκευαστούν με βάση την εγκεκριμένη οριστική μελέτη οδοποιίας με όποιες τροποποιήσεις έχουν εγκριθεί και την εγκεκριμένη τροποποίηση της τυπικής διατομής. Με αυτή την εργολαβία προβλέπεται να κατασκευαστούν:
Α. Χωματουργικές εργασίες – Τεχνικά - Εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτικών:
i. Αντιολισθηρή στρώση κυκλοφορίας πάχους 4 εκ. με χρήση κοινής ασφάλτου σε όλο τον αριστερό κλάδο (ρεύμα προς Λαμία) και σε όσα τμήματα του δεξιού κλάδου υπολείπεται με ταυτόχρονη αποκατάσταση των τυχόν φθαρμένων τμημάτων της ήδη κατασκευασθείσας στρώσης. Η εργασία της αποκατάστασης των φθαρμένων τμημάτων η εργασία αυτή θα χρηματοδοτηθεί από τη ΣΑΕΠ 0006/2.
ii. Αγροτικό οδικό δίκτυο, προκειμένου να αποφευχθεί η κυκλοφορία αγροτικών μηχανημάτων στην Εθνική Οδό και να εξυπηρετηθεί η κίνηση στις παρόδιες ιδιοκτησίες. Το συνολικό μήκος είναι περίπου 16.000,00 μέτρα και από τις δύο πλευρές της οδού. Από αυτά, τα 2.600,00 μ. περίπου θα είναι ασφαλτοστρωμένα, τυπικής διατομής 6,5/8 μ. (μία στρώση βάσης ασφαλτικού συμπυκνωμένου πάχους 0,05 μ., έρεισμα 0,75 μ. εκατέρωθεν, δύο στρώσεις βάσης οδοστρωσίας συμπυκνωμένου πάχους 0,10 μ. και εκσκαφή ακαταλλήλων σε βάθος 0,50 μ. από τη στάθμη του φυσικού εδάφους και επανεπίχωση με συνήθη δάνεια υλικών κατάταξης Ε2 - Ε4). Τα υπόλοιπα 13.400 μ. θα έχουν πλάτος 5,5 μ. και θα κατασκευαστούν με 50 εκατοστά εκσκαφής ακαταλλήλων και επανεπίχωσης μέχρι ύψους 10 εκατοστών από το φυσικό έδαφος με συνήθη δάνεια υλικών κατάταξης Ε2 - Ε4. Απαραίτητη προϋπόθεση για την τήρηση των παραπάνω διατομών είναι να χωράει η κατασκευή τους μέσα στην απαλλοτριωμένη έκταση και να μην υπάρχουν ανυπέρβλητα εμπόδια για αυτήν.
iii. Τάφροι, τραπεζοειδούς διατομής, με πλάτος πυθμένα 2 μέτρων , κλίση πρανών 1:2, μέσου βάθους 2 μ. και συνολικού μήκους περίπου 16.000,00 μέτρων και από τις δύο πλευρές της οδού. Η εργασία αυτή κρίνεται απαραίτητη για την αποστράγγιση των όμβριων υδάτων της οδού, ικανοποίηση των αρδευτικών απαιτήσεων των παρόδιων καλλιεργειών και την αντιμετώπιση των πλημμυρικών φαινομένων που δημιούργησαν προβλήματα στην οδό στο παρελθόν. Σε ορισμένα τμήματα θα καθαριστεί η ήδη υπάρχουσα με διαμόρφωση της διατομής όπως περιγράφηκε και η εργασία αυτή θα χρηματοδοτηθεί από τη ΣΑΕΠ 0006/2.
iv. Κατασκευή ερεισμάτων, μήκους περίπου 16.000,00 μέτρων, και από τις δύο πλευρές της αρτηρίας, πλάτους 0,75 μέτρων και ύψους 14 εκατοστών με κλίση πρανούς 1:2.
v. Εγκατάσταση συστήματος αναχαίτισης οδού (Σ.Α.Ο.), τόσο αξονικά (αμφίπλευρο), μήκους 9.000,00 μ., όσο και πλάγια, συνολικού μήκους 18.000 μ., ενώ ανάλογα συστήματα θα τοποθετηθούν στις δύο γέφυρες Ίτολης και Βρένικου.
vi. Ισόπεδος κόμβος στη θέση Γεφύρια (Χ.Θ.: 9+354,59) σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη (εργασίες χωματουργικών, οδοστρωσίας, ασφαλτοστρώσεων, σήμανσης - ασφάλισης και ηλεκτροφωτισμού).
vii. Ισόπεδος κόμβος στη θέση Αγ. Βησσάριος σύμφωνα με την εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη της τροποποιημένης χάραξης του Ι/Κ (εργασίες χωματουργικών, οδοστρωσίας, ασφαλτοστρώσεων, σήμανσης - ασφάλισης και ηλεκτροφωτισμού).
viii. Ολοκλήρωση των εργασιών οδοστρωσίας και ασφαλτικών σε όσα τμήματα της αρτηρίας υπολείπονται, σε διάφορες θέσεις, σε συνολικό μήκος περίπου 1,5 km.
ix. Ολοκλήρωση των εργασιών στο δεξί τμήμα της γέφυρας Βρένικου με την κατασκευή των πλακών πρόσβασης, των μεταβατικών επιχωμάτων και των υπόλοιπων εργασιών ασφαλτόστρωσης, σήμανσης – ασφάλισης και ηλεκτροφωτισμού.
Δ. Εργασίες πρασίνου:
Προβλέπεται η φύτευση θάμνων στις θέσεις των κόμβων σύμφωνα με την απόφαση έγκρισης περιβαλλοντολογικών όρων.
«Πρόκειται για ακόμα ένα μεγάλο οδικό έργο στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, που εισέρχεται στη φάση της υλοποίησης», δήλωσε ο κ. Κ. Αγοραστός και συνέχισε: «Ως αιρετή περιφερειακή αρχή θέσαμε εξ’ αρχής ως έναν από τους στόχους μας να παρέμβουμε αποφασιστικά στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της βελτίωσης της καθημερινότητας για όλους τους Θεσσαλούς καθώς και την διευκόλυνση της επικοινωνίας των ανθρώπινων κοινοτήτων. Το συγκεκριμένο έργο, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά το παρελθόν, καταφέραμε να το ξεμπλοκάρουμε ώστε να πάρει το δρόμο της υλοποίησης. Στόχος μας είναι η ολοκλήρωση του άξονα Σοφάδες – Νέο Μοναστήρι, που θα συνδέει με ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο τις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Παράλληλα με το έργο αυτό ενισχύουμε θέσεις εργασίας και στηρίζουμε την τοπική οικονομία και κοινωνία».
Αντικείμενο της παρούσας εργολαβίας αποτελεί η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της έκπτωτης εργολαβίας: «Κατασκευή της Ε.Ο. Ν. Μοναστήρι – Σοφάδες στο τμήμα από Χ.Θ. 9+274,59 (Γεφύρια) έως Χ.Θ. 17+811,35» και άλλων απαιτούμενων εργασιών για την απόδοση της οδού στην κυκλοφορία με ασφάλεια. Πρόκειται για τμήμα της Εθνικής Οδού Λαμίας – Καρδίτσας και οι εργασίες στοχεύουν στη βελτίωση των γεωμετρικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών της οδού και την εναρμόνισή τους με τις ισχύουσες προδιαγραφές. Οι εργασίες θα κατασκευαστούν με βάση την εγκεκριμένη οριστική μελέτη οδοποιίας με όποιες τροποποιήσεις έχουν εγκριθεί και την εγκεκριμένη τροποποίηση της τυπικής διατομής. Με αυτή την εργολαβία προβλέπεται να κατασκευαστούν:
Α. Χωματουργικές εργασίες – Τεχνικά - Εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτικών:
i. Αντιολισθηρή στρώση κυκλοφορίας πάχους 4 εκ. με χρήση κοινής ασφάλτου σε όλο τον αριστερό κλάδο (ρεύμα προς Λαμία) και σε όσα τμήματα του δεξιού κλάδου υπολείπεται με ταυτόχρονη αποκατάσταση των τυχόν φθαρμένων τμημάτων της ήδη κατασκευασθείσας στρώσης. Η εργασία της αποκατάστασης των φθαρμένων τμημάτων η εργασία αυτή θα χρηματοδοτηθεί από τη ΣΑΕΠ 0006/2.
ii. Αγροτικό οδικό δίκτυο, προκειμένου να αποφευχθεί η κυκλοφορία αγροτικών μηχανημάτων στην Εθνική Οδό και να εξυπηρετηθεί η κίνηση στις παρόδιες ιδιοκτησίες. Το συνολικό μήκος είναι περίπου 16.000,00 μέτρα και από τις δύο πλευρές της οδού. Από αυτά, τα 2.600,00 μ. περίπου θα είναι ασφαλτοστρωμένα, τυπικής διατομής 6,5/8 μ. (μία στρώση βάσης ασφαλτικού συμπυκνωμένου πάχους 0,05 μ., έρεισμα 0,75 μ. εκατέρωθεν, δύο στρώσεις βάσης οδοστρωσίας συμπυκνωμένου πάχους 0,10 μ. και εκσκαφή ακαταλλήλων σε βάθος 0,50 μ. από τη στάθμη του φυσικού εδάφους και επανεπίχωση με συνήθη δάνεια υλικών κατάταξης Ε2 - Ε4). Τα υπόλοιπα 13.400 μ. θα έχουν πλάτος 5,5 μ. και θα κατασκευαστούν με 50 εκατοστά εκσκαφής ακαταλλήλων και επανεπίχωσης μέχρι ύψους 10 εκατοστών από το φυσικό έδαφος με συνήθη δάνεια υλικών κατάταξης Ε2 - Ε4. Απαραίτητη προϋπόθεση για την τήρηση των παραπάνω διατομών είναι να χωράει η κατασκευή τους μέσα στην απαλλοτριωμένη έκταση και να μην υπάρχουν ανυπέρβλητα εμπόδια για αυτήν.
iii. Τάφροι, τραπεζοειδούς διατομής, με πλάτος πυθμένα 2 μέτρων , κλίση πρανών 1:2, μέσου βάθους 2 μ. και συνολικού μήκους περίπου 16.000,00 μέτρων και από τις δύο πλευρές της οδού. Η εργασία αυτή κρίνεται απαραίτητη για την αποστράγγιση των όμβριων υδάτων της οδού, ικανοποίηση των αρδευτικών απαιτήσεων των παρόδιων καλλιεργειών και την αντιμετώπιση των πλημμυρικών φαινομένων που δημιούργησαν προβλήματα στην οδό στο παρελθόν. Σε ορισμένα τμήματα θα καθαριστεί η ήδη υπάρχουσα με διαμόρφωση της διατομής όπως περιγράφηκε και η εργασία αυτή θα χρηματοδοτηθεί από τη ΣΑΕΠ 0006/2.
iv. Κατασκευή ερεισμάτων, μήκους περίπου 16.000,00 μέτρων, και από τις δύο πλευρές της αρτηρίας, πλάτους 0,75 μέτρων και ύψους 14 εκατοστών με κλίση πρανούς 1:2.
v. Εγκατάσταση συστήματος αναχαίτισης οδού (Σ.Α.Ο.), τόσο αξονικά (αμφίπλευρο), μήκους 9.000,00 μ., όσο και πλάγια, συνολικού μήκους 18.000 μ., ενώ ανάλογα συστήματα θα τοποθετηθούν στις δύο γέφυρες Ίτολης και Βρένικου.
vi. Ισόπεδος κόμβος στη θέση Γεφύρια (Χ.Θ.: 9+354,59) σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη (εργασίες χωματουργικών, οδοστρωσίας, ασφαλτοστρώσεων, σήμανσης - ασφάλισης και ηλεκτροφωτισμού).
vii. Ισόπεδος κόμβος στη θέση Αγ. Βησσάριος σύμφωνα με την εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη της τροποποιημένης χάραξης του Ι/Κ (εργασίες χωματουργικών, οδοστρωσίας, ασφαλτοστρώσεων, σήμανσης - ασφάλισης και ηλεκτροφωτισμού).
viii. Ολοκλήρωση των εργασιών οδοστρωσίας και ασφαλτικών σε όσα τμήματα της αρτηρίας υπολείπονται, σε διάφορες θέσεις, σε συνολικό μήκος περίπου 1,5 km.
ix. Ολοκλήρωση των εργασιών στο δεξί τμήμα της γέφυρας Βρένικου με την κατασκευή των πλακών πρόσβασης, των μεταβατικών επιχωμάτων και των υπόλοιπων εργασιών ασφαλτόστρωσης, σήμανσης – ασφάλισης και ηλεκτροφωτισμού.
Β. Ηλεκτροφωτισμός – Φωτεινή Σηματοδότηση.
Η ολοκλήρωση του ηλεκτροφωτισμού, στον ισόπεδο κόμβο Γεφύρια (Χ.Θ.: 9+354,59) και η τοποθέτηση ηλεκτροφωτισμού στον ισόπεδο κόμβο Αγ. Βησσαρίου (Χ.Θ.: 15+100,59) καθώς και η τοποθέτηση φωτεινής σηματοδότησης στους ισόπεδους κόμβους Αγ. Βησσαρίου και Γεφύρια.
Γ. Σήμανση - ασφάλιση:
Προβλέπεται η τοποθέτηση οριζόντιας (σύμβολα ή/και διαγραμμίσεις επί του οδοστρώματος, ανακλαστήρες οδοστρώματος) και κατακόρυφης [πινακίδες (πληροφοριακές, κατεύθυνσης, ρυθμιστικές, αναγγελίας κινδύνου, πρόσθετες), μόνιμης σήμανσης, σύμφωνα με την μελέτη σήμανσης που θα συνταχθεί με μέριμνα και δαπάνες του Αναδόχου και θα εγκριθεί από την υπηρεσία και τις ισχύουσες Προδιαγραφές.Δ. Εργασίες πρασίνου:
Προβλέπεται η φύτευση θάμνων στις θέσεις των κόμβων σύμφωνα με την απόφαση έγκρισης περιβαλλοντολογικών όρων.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια