Αθλητικά - 2 μήνες 2 εβδομάδες πιο πριν
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 28/02/2013 - 16:43.
Εκτυπώσιμη μορφή
Τριάντα έξι σπουδαστικοί σύλλογοι από τα ΤΕΙ Αθήνας, Πάτρας, Χαλκίδας, Λάρισας κλπ. καθώς και φοιτητικοί σύλλογοι από σχολές της Αθήνας της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Παιδείας, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμαρτυρία τους για το σχέδιο "Αθηνά".
Το σχέδιο επρόκειτο να παρουσιασθεί σήμερα στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή, αλλά αναβλήθηκε για την επόμενη εβδομάδα.
Συγχρόνως χθες και σήμερα πραγματοποιούν κινητοποιήσεις στην Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις, οι κατά τόπους ενώσεις γονέων ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας.
Οι γονείς ζητούν να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων, να είναι λιγότεροι οι μαθητές ανά τάξη, να δοθούν μικρογεύματα σε όλους τους μικρούς μαθητές ανέργων οικογενειών κλπ.
Το σχέδιο επρόκειτο να παρουσιασθεί σήμερα στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή, αλλά αναβλήθηκε για την επόμενη εβδομάδα.
Συγχρόνως χθες και σήμερα πραγματοποιούν κινητοποιήσεις στην Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις, οι κατά τόπους ενώσεις γονέων ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας.
Οι γονείς ζητούν να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων, να είναι λιγότεροι οι μαθητές ανά τάξη, να δοθούν μικρογεύματα σε όλους τους μικρούς μαθητές ανέργων οικογενειών κλπ.
Κ. Αρβανιτόπουλος: Σύνδεση των πανεπιστημίων με την ανάπτυξη
«Θέλουμε να συνδέσουμε τον πανεπιστημιακό χάρτη της χώρας με τον αναπτυξιακό χάρτη της χώρας», τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, μιλώντας για το σχέδιο "Αθηνά" στο συνέδριο με θέμα "Εκπαίδευση και Καινοτομία στον 21ο αιώνα" που διοργανώθηκε από τον Economist, τη Microsoft Hellas και το British Council, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ο υπουργός έκανε λόγο για «άναρχες πολιτικές», που «ήταν βασισμένες σε συντεχνίες» και οι οποίες οδήγησαν στην αύξηση των πανεπιστημιακών τμημάτων από σχεδόν 300 τη δεκαετία του 1990, σε περισσότερα από 500 σήμερα, και τόνισε ότι πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των τοπικών κοινωνιών, παρά το γεγονός ότι αυτό είναι δύσκολο.
Επίσης, χαρακτήρισε «οριζόντια προτεραιότητα», για όλες τις πολιτικές πρακτικές του υπουργείου, την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού. Σχετικά δε με το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ο κ. Αρβανιτόπουλος τόνισε ότι αυτή δεν έχει σκοπό να τιμωρήσει, αλλά να ανιχνεύσει τις αδυναμίες και να προσφέρει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να συνεχίσουν τον αγώνα της αυτοβελτίωσης.
Ο υπουργός έκανε λόγο για «άναρχες πολιτικές», που «ήταν βασισμένες σε συντεχνίες» και οι οποίες οδήγησαν στην αύξηση των πανεπιστημιακών τμημάτων από σχεδόν 300 τη δεκαετία του 1990, σε περισσότερα από 500 σήμερα, και τόνισε ότι πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των τοπικών κοινωνιών, παρά το γεγονός ότι αυτό είναι δύσκολο.
Επίσης, χαρακτήρισε «οριζόντια προτεραιότητα», για όλες τις πολιτικές πρακτικές του υπουργείου, την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού. Σχετικά δε με το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ο κ. Αρβανιτόπουλος τόνισε ότι αυτή δεν έχει σκοπό να τιμωρήσει, αλλά να ανιχνεύσει τις αδυναμίες και να προσφέρει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να συνεχίσουν τον αγώνα της αυτοβελτίωσης.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια