Αθλητικά - 2 μήνες 3 εβδομάδες πιο πριν
ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΣΠΗΛΙΑ – ΚΑΡΙΤΣΑ ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 26/06/2014 - 19:14.
Εκτυπώσιμη μορφή
Στη συνέχιση των έργων που αφορούν την ολοκλήρωση του δρόμου Καρίτσα – Σπηλιά προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός υπέγραψε τη σύμβαση του έργου «Κατασκευή τεχνικών έργων δρόμου Καρίτσα – Σπηλιά από Χ.Θ. 0,0 – Χ.Θ. 8,8», προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ με χρηματοδότηση από εθνικούς πόρους (ΣΑΕΠ 017).
Σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός ανέφερε τα εξής: «Μέσα από τους λιγοστούς εθνικούς πόρους της Περιφέρειας Θεσσαλίας κατασκευάζουμε ένα σημαντικό δρόμο, ο οποίος δημιουργεί προϋποθέσεις ανάπτυξης, αλλά και ασφαλούς μετακίνησης των ανθρωπίνων κοινοτήτων. Είναι προϋπολογισμού ενός εκατομμυρίου ευρώ και είναι μήκους περίπου 9 χιλιομέτρων. Είναι ένα έργο τουριστικό, κτηνοτροφικό, αγροτικό, αλλά προπάντων έργο ασφάλειας, που ολοκληρώνει σε μεγάλο ποσοστό το οδικό κύκλωμα του Κισσάβου και τη σύνδεσή του με παράλια. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε προϋποθέσεις ανάπτυξης της περιοχής, νέες θέσεις εργασίας, αλλά και τόνωση στην τοπική οικονομία και κοινωνία. Σε μια δύσκολη περίοδο υλοποιούμε χρήσιμα έργα για τον τόπο μας, έργα απαραίτητα και έργα ουσίας».
H παρούσα εργολαβία, αφορά την βελτίωση της επαρχιακής οδού 4 που συνδέει τους οικισμούς Καρίτσας και Σπηλιάς. Το τμήμα που περιλαμβάνεται στην παρούσα μελέτη έχει μήκος περίπου 8,8 χλμ. και εκτείνεται από τον οικισμό της Καρίτσας προς την Σπηλιά καταλήγοντας στη διασταύρωση προς Μεγαλόβρυσο. Ο δρόμος είναι ασφαλτοστρωμένος με μικρό πλάτος ασφαλτικού (4,5 έως 5,0 μ) και τα ήδη κατασκευασμένα τεχνικά έργα που υπάρχουν κατά μήκος της οδού χρήζουν συντήρησης και επέκτασης.
Με την παρούσα εργολαβία θα εκτελεσθούν χωματουργικές εργασίες διαπλάτυνσης μέσου πλάτους 3,00 μ σε όλο σχεδόν το μήκος της οδού ώστε να αυξηθεί το πλάτος του οδοστρώματος αποκτώντας διατομή επαρχιακής οδού (6,5/8 με περιορισμό του πλάτους του ασφαλτικού στα 6μ σε δύσβατα σημεία). Θα κατασκευαστούν τα απαιτούμενα τεχνικά έργα απορροής των υδάτων, περίπου 30 σε αριθμό (επέκταση παλαιών και κατασκευή καινούριων κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτά), τοίχοι αντιστήριξης και επενδεδυμένη τάφρος σε σημεία που θα υποδειχθούν μετά την ολοκλήρωση των εκσκαφών από την υπηρεσία.
Στο τμήμα της διαπλάτυνσης θα κατασκευαστούν δύο στρώσεις οδοστρωσίας (υπόβαση μεταβλητού πάχους και βάση πάχους 0,10μ) και συμπλήρωση των ερεισμάτων έτσι ώστε η επιφάνεια που θα προκύψει να είναι έτοιμη για ασφαλτόστρωση. Σκοπός των εργασιών είναι η διατήρηση κατά το μέγιστο βαθμό της συνέχειας του οδικού τμήματος από Σπηλιά προς Καρίτσα που κατασκευάζεται με εργολαβία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Όλες οι παραπάνω εργασίες, θα γίνουν βάσει των τεχνικών προδιαγραφών και των υποδείξεων της Υπηρεσίας.
Παρόντες κατά την υπογραφή της σύμβασης του έργου ήταν ο αντιπεριφερειάρχης κ. Χρήστος Καλομπάτσιος, ο γενικός διευθυντής της Περιφέρειας κ. Κώστας Μέγας, Ο διευθυντής Τεχνικών Έργων Π.Ε. Λάρισας κ. Χρήστος Λυτροκάπης και ο ανάδοχος του έργου.
Σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός ανέφερε τα εξής: «Μέσα από τους λιγοστούς εθνικούς πόρους της Περιφέρειας Θεσσαλίας κατασκευάζουμε ένα σημαντικό δρόμο, ο οποίος δημιουργεί προϋποθέσεις ανάπτυξης, αλλά και ασφαλούς μετακίνησης των ανθρωπίνων κοινοτήτων. Είναι προϋπολογισμού ενός εκατομμυρίου ευρώ και είναι μήκους περίπου 9 χιλιομέτρων. Είναι ένα έργο τουριστικό, κτηνοτροφικό, αγροτικό, αλλά προπάντων έργο ασφάλειας, που ολοκληρώνει σε μεγάλο ποσοστό το οδικό κύκλωμα του Κισσάβου και τη σύνδεσή του με παράλια. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε προϋποθέσεις ανάπτυξης της περιοχής, νέες θέσεις εργασίας, αλλά και τόνωση στην τοπική οικονομία και κοινωνία. Σε μια δύσκολη περίοδο υλοποιούμε χρήσιμα έργα για τον τόπο μας, έργα απαραίτητα και έργα ουσίας».
H παρούσα εργολαβία, αφορά την βελτίωση της επαρχιακής οδού 4 που συνδέει τους οικισμούς Καρίτσας και Σπηλιάς. Το τμήμα που περιλαμβάνεται στην παρούσα μελέτη έχει μήκος περίπου 8,8 χλμ. και εκτείνεται από τον οικισμό της Καρίτσας προς την Σπηλιά καταλήγοντας στη διασταύρωση προς Μεγαλόβρυσο. Ο δρόμος είναι ασφαλτοστρωμένος με μικρό πλάτος ασφαλτικού (4,5 έως 5,0 μ) και τα ήδη κατασκευασμένα τεχνικά έργα που υπάρχουν κατά μήκος της οδού χρήζουν συντήρησης και επέκτασης.
Με την παρούσα εργολαβία θα εκτελεσθούν χωματουργικές εργασίες διαπλάτυνσης μέσου πλάτους 3,00 μ σε όλο σχεδόν το μήκος της οδού ώστε να αυξηθεί το πλάτος του οδοστρώματος αποκτώντας διατομή επαρχιακής οδού (6,5/8 με περιορισμό του πλάτους του ασφαλτικού στα 6μ σε δύσβατα σημεία). Θα κατασκευαστούν τα απαιτούμενα τεχνικά έργα απορροής των υδάτων, περίπου 30 σε αριθμό (επέκταση παλαιών και κατασκευή καινούριων κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτά), τοίχοι αντιστήριξης και επενδεδυμένη τάφρος σε σημεία που θα υποδειχθούν μετά την ολοκλήρωση των εκσκαφών από την υπηρεσία.
Στο τμήμα της διαπλάτυνσης θα κατασκευαστούν δύο στρώσεις οδοστρωσίας (υπόβαση μεταβλητού πάχους και βάση πάχους 0,10μ) και συμπλήρωση των ερεισμάτων έτσι ώστε η επιφάνεια που θα προκύψει να είναι έτοιμη για ασφαλτόστρωση. Σκοπός των εργασιών είναι η διατήρηση κατά το μέγιστο βαθμό της συνέχειας του οδικού τμήματος από Σπηλιά προς Καρίτσα που κατασκευάζεται με εργολαβία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Όλες οι παραπάνω εργασίες, θα γίνουν βάσει των τεχνικών προδιαγραφών και των υποδείξεων της Υπηρεσίας.
Παρόντες κατά την υπογραφή της σύμβασης του έργου ήταν ο αντιπεριφερειάρχης κ. Χρήστος Καλομπάτσιος, ο γενικός διευθυντής της Περιφέρειας κ. Κώστας Μέγας, Ο διευθυντής Τεχνικών Έργων Π.Ε. Λάρισας κ. Χρήστος Λυτροκάπης και ο ανάδοχος του έργου.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια