Αθλητικά - 2 μήνες 2 εβδομάδες πιο πριν
ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΕΩΣ ΤΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 04/09/2014 - 13:15.
Εκτυπώσιμη μορφή
Στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε τη Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου, στη Βουλή, για το Σχέδιο Νόμου «Ίδρυση και οργάνωση Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία και άλλες διατάξεις» ο κ. Σ. Ταλιαδούρος στην ομιλία του μεταξύ των άλλων ζήτησε να μη διαγραφούν οι φοιτητές που οφείλουν έως και τρία μαθήματα.
Ειδικότερα στην τοποθέτηση του ο κ. Ταλιαδούρος είπε:
«Θα ήθελα να αναφερθώ στην τροπολογία, που κατέθεσε ο κ. Υπουργός με την οποία παρέχεται η δυνατότητα της μη διαγραφής όσων φοιτητών είχαν συμμετάσχει σε εξετάσεις σε τουλάχιστον μίας εξεταστικής περιόδου κατά τα δύο προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη, 2012-2013 και 2013-2014.
Η ρύθμιση αυτή κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση γιατί δίνει τη δυνατότητα ολοκλήρωσης των σπουδών σε εκείνους τους φοιτητές που πραγματικά ενδιαφέρονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Θα ήθελα να προσθέσω μία ακόμη παράμετρο στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Πιστεύω πως θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για εκείνους τους φοιτητές που τα τελευταία χρόνια υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους για λόγους που υπερέβαιναν τις δυνάμεις τους και βρίσκονταν ένα μόλις βήμα πριν την οριστική τους αποφοίτηση.
Ποιος μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι η οικονομική κρίση έπληξε χιλιάδες οικογένειες; Στον αγώνα τους αυτό για την εξασφάλιση των βασικών ειδών διαβίωσης, πολλές οικογένειες είχαν συμμάχους τα νεότερα μέλη τους. Οι νέοι και οι νέες που υποχρεώθηκαν ένα βήμα πριν την αποφοίτησή τους, οφείλοντας μόνο ένα ή δύο μαθήματα ή τρία μαθήματα να συνδράμουν και αυτοί, με τις μικρές τους δυνάμεις στην ενίσχυση του οικογενειακού τους εισοδήματος.
Η συνέχιση των σπουδών τους, όταν η οικογένεια αγωνιζόταν για τα προς το ζην και πολλές φορές και οι δύο γονείς ήταν άνεργοι, θεωρήθηκε τότε πολυτέλεια. Σήμερα, αυτή η απόφαση τους οδηγεί οριστικά εκτός των ελληνικών Πανεπιστημίων, στερώντας τους πολύτιμα εφόδια που είναι βέβαιο πως θα τους χρειαστούν στον αγώνα που δίνουν για το επαγγελματικό τους μέλλον.
Προτείνω κ. Υπουργέ,
Να ληφθεί υπόψη και αυτή η κατηγορία των φοιτητών και φοιτητριών που βρίσκονται κυριολεκτικά στο «παρά ένα» της αποφοίτησης τους.
Προτείνω λοιπόν να προστεθεί στην τροπολογία και η κατηγορία των φοιτητών που χρωστούν ένα έως τρία μαθήματα. Να ισχύσει και γι’ αυτούς η ρύθμιση της τροπολογίας ώστε να έχουν το δικαίωμα συμμετοχής σε τουλάχιστον δύο ακόμα εξεταστικές περιόδους.
Ετσι θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και να ανοίξει και γι’ αυτούς ένα καλύτερο αύριο.»
Ζήτησε με Ομιλία του στη Βουλή ο Σ. Ταλιαδούρος
Στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε τη Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου, στη Βουλή, για το Σχέδιο Νόμου «Ίδρυση και οργάνωση Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία και άλλες διατάξεις» ο κ. Σ. Ταλιαδούρος στην ομιλία του μεταξύ των άλλων ζήτησε να μη διαγραφούν οι φοιτητές που οφείλουν έως και τρία μαθήματα.
Ειδικότερα στην τοποθέτηση του ο κ. Ταλιαδούρος είπε:
«Θα ήθελα να αναφερθώ στην τροπολογία, που κατέθεσε ο κ. Υπουργός με την οποία παρέχεται η δυνατότητα της μη διαγραφής όσων φοιτητών είχαν συμμετάσχει σε εξετάσεις σε τουλάχιστον μίας εξεταστικής περιόδου κατά τα δύο προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη, 2012-2013 και 2013-2014.
Η ρύθμιση αυτή κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση γιατί δίνει τη δυνατότητα ολοκλήρωσης των σπουδών σε εκείνους τους φοιτητές που πραγματικά ενδιαφέρονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Θα ήθελα να προσθέσω μία ακόμη παράμετρο στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Πιστεύω πως θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για εκείνους τους φοιτητές που τα τελευταία χρόνια υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους για λόγους που υπερέβαιναν τις δυνάμεις τους και βρίσκονταν ένα μόλις βήμα πριν την οριστική τους αποφοίτηση.
Ποιος μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι η οικονομική κρίση έπληξε χιλιάδες οικογένειες; Στον αγώνα τους αυτό για την εξασφάλιση των βασικών ειδών διαβίωσης, πολλές οικογένειες είχαν συμμάχους τα νεότερα μέλη τους. Οι νέοι και οι νέες που υποχρεώθηκαν ένα βήμα πριν την αποφοίτησή τους, οφείλοντας μόνο ένα ή δύο μαθήματα ή τρία μαθήματα να συνδράμουν και αυτοί, με τις μικρές τους δυνάμεις στην ενίσχυση του οικογενειακού τους εισοδήματος.
Η συνέχιση των σπουδών τους, όταν η οικογένεια αγωνιζόταν για τα προς το ζην και πολλές φορές και οι δύο γονείς ήταν άνεργοι, θεωρήθηκε τότε πολυτέλεια. Σήμερα, αυτή η απόφαση τους οδηγεί οριστικά εκτός των ελληνικών Πανεπιστημίων, στερώντας τους πολύτιμα εφόδια που είναι βέβαιο πως θα τους χρειαστούν στον αγώνα που δίνουν για το επαγγελματικό τους μέλλον.
Προτείνω κ. Υπουργέ,
Να ληφθεί υπόψη και αυτή η κατηγορία των φοιτητών και φοιτητριών που βρίσκονται κυριολεκτικά στο «παρά ένα» της αποφοίτησης τους.
Προτείνω λοιπόν να προστεθεί στην τροπολογία και η κατηγορία των φοιτητών που χρωστούν ένα έως τρία μαθήματα. Να ισχύσει και γι’ αυτούς η ρύθμιση της τροπολογίας ώστε να έχουν το δικαίωμα συμμετοχής σε τουλάχιστον δύο ακόμα εξεταστικές περιόδους.
Ετσι θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και να ανοίξει και γι’ αυτούς ένα καλύτερο αύριο.»
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια